.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري متهمان جعل کارت پايان خدمت در رشت

با تلاش ماموران مبارزه با جرايم اقتصادي و رايانه‌اي پليس آگاهي استان گيلان جاعلان کارت پايان خدمت در رشت شناسايي و دستگير شدند.

در پي انجام تحقيقات اوليه معاونت وظيفه عمومي استان گيلان، شخصي به نام "خليل - الف" که براي روشن كردن خدمت وظيفه خود از کارت جعلي معافيت استفاده كرده بود به اداره مبارزه با جرايم خاص و رايانه‌اي پليس آگاهي ارجاع شد.

در تحقيقات به عمل آمده، «خليل» به ماموران پليس گفت: در محل کار برادرم با شخصي به نام «پيمان» آشنا شدم كه به من پيشنهاد كرد با پرداخت 30 ميليون ريال مي‌تواند برايم کارت معافيت بگيرد.

وي اظهار كرد: با صحبت‌هايي که «پيمان» در خصوص آشنايانش در ادارات مختلف کرد، من نيز به صحت گفته‌هايش اطمينان حاصل كردم و در مرحله اول، 15 ميليون ريال و در مرحله دوم 12 ميليون ريال به وي دادم و پس از مدتي، کارت معافيت از خدمت به دستم رسيد.

با اعترافات «خليل»، کارآگاهان پليس بلافاصله «پيمان» را شناسايي و دستگير كردند و او نيز وقتي مقابل شواهد پليس قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و اعلام كرد که با همدستي شخص ديگري در تهران اقدام به صدور کارت معافيت براي افراد ساده‌لوح مي‌كرديم.

با اعترافات متهم، پرونده جهت دستگيري ساير همدستان و روشن شدن تعداد افراد مورد سوءاستفاده قرار گرفته به مراجع قضايي ارجاع شد.

مرکز اطلاع‌رساني پليس گيلان ضمن هشدار به افرادي که با بکارگيري ترفندهاي فريبکارانه اقدام به اغفال جوانان و مشمولان وظيفه مي‌كنند از تمامي جوانان و خانواده‌هاي آنها خواست فريب اين گونه افراد سودجو را نخورند. همچنين صدور کارت معافيت يا هر گونه کارت پايان خدمت سربازي داراي مراحل خاص و پيچيده اداري و انتظامي بوده و صدور اين گونه مدارک و اسناد رسمي به سادگي و با هزينه مالي امکانپذير نيست و اين درحاليست كه استفاده‌کنندگان و جاعلان اين گونه اسناد با مجازات سنگين قضايي نيز مواجه خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.607 seconds.